Nederlands

agadiria

New Member
Hoi hoi,

Dus we hebben nu ook een eigen plekkie waar we gewoon vrijuit in het nederlands kunnen typen.. :-D

Aangezien er nog niemand hier iets heeft getypt ga ik er dan ook vanuit dat er weinig souassa uit Nederland hier aanwezig zijn..ofniet soms? ;-)

Ik hoor t wel...

Groetjes,

B_E
:)

[ Edité par agadiria le 3/7/2005 20:22 ]
 
Dag

We zijn hier indedaad in de minderheid vergeleken met de Franstaligen! Maar dat geeft niet!

Kom je ook uit Nederland?

groetjes
 
Hoi hoi,

T maakt ook niks uit da we in de minderheid zijn...maar leuk om te weten dat ik niet alleen hier rondhang :)

Yep..ben ook van Nederland..

Groetjes
 
ik ben een echte moderator die alle talen kan praten :-D

Pas op ik ben daar om jullie posten na te kijken :-D
 
hahahha Agerzam ;-)

Ik dacht net een plekkie gevonden te hebben..waar we ongestoord kunnen praten.. :-D
 
Dag allemaal,

Er wordt in augustus een culturele reis in Souss georganiseerd. Organisator is Vereniging Asays in Frankrijk (www.asays.com) in samenwerking met vereniging Imeghrane in Tiznit.

Voor geinteresserden die geen Frans kunnen lezen, kijk naar een vertaling op www.souss.nl, klik op agenda.

Groetjes,


[ Edité par Tafart le 7/7/2005 22:09 ]

[ Edité par Tafart le 8/7/2005 10:45 ]
 
Dag allemaal,

Er wordt in augustus een culturele reis in Souss georganiseerd. Organisator is Vereniging Asays in Frankrijk (www.asays.com) in samenwerking met vereniging Imeghrane in Tiznit.

Voor geinteresserden die geen Frans kunnen lezen, kijk naar een vertaling op www.souss.nl, klik op agenda.

Groetjes,


Dus als ik t goed begrijp wordt er een dagtrip georganiseerd...vanaf Tiznit naar Tafraout... :)

Vraag me af...of der al nederlanders zich hebben opgegeven?
 
Nederlands is biet zo belangrijk, je zal toch mensen vinden die minstens tachelhit spreken :)

Een goeie gelengenheid om nieuwe mensen te kennen en goeie acties voor tamazirt te leiden

:-az
 
Jah ik begrijp t wel...maar ik ken geen tachelhit...en stel da de meeste alleen maar frans of tachelhit spreken... :-D
 
Dag allemaal,

Er wordt in augustus een culturele reis in Souss georganiseerd. Organisator is Vereniging Asays in Frankrijk (www.asays.com) in samenwerking met vereniging Imeghrane in Tiznit.

Voor geinteresserden die geen Frans kunnen lezen, kijk naar een vertaling op www.souss.nl, klik op agenda.

Groetjes,

Hey Tafart,

Wou eff laten weten dat ik de vertaling die op souss.nl staat...overgenomen heb en op soussmarokko.com heb geplaatst... :)

Mocht je daar problemen mee hebben..laat t me weten dan zal ik t alsnog verwijderen...

Groetjes,






[ Edité par agadiria le 11/7/2005 22:57 ]
 
Back
Top