tighirt

oubas

New Member
azul fllawn
nkki bhra trsgh ghlahwalad , tsssenm okan isortlli lwe9t , mach tamazirt tstahlla afllas nsawl n3awdas :) wakha nkki guigh yan ghimjjad Krama bttabt , tamazirt youst lhif ola tammaourghi ayg rbbi l3wan !
bon jserai a votre disposistion mon Email : ahchtour@hotmail.com

salt oubas
manzakin a yiws n3mmi :)
yah tamazirt fkaneyyi okan lakhbarns ,tbid guis ta9a99at , mach l'association nkrama tskr okan lmajhoudns , 3mmi lyazid arokan iskhnounous :) binnij 3eynouh porte parole dyal l'association , jt'envoie la cassette dyal reportage
wakha aygrbbi l3wan :)

oubas a écrit :
azul fllawn
nkki bhra trsgh ghlahwalad , tsssenm okan isortlli lwe9t , mach tamazirt tstahlla afllas nsawl n3awdas :) wakha nkki guigh yan ghimjjad Krama bttabt , tamazirt youst lhif ola tammaourghi ayg rbbi l3wan !
bon jserai a votre disposistion mon Email : ahchtour@hotmail.com

---------------------------------
A-Dda oubas mani gh tymazirte gh tellite ghikka...adrar ndda azaghar??

Fkagh lkhbar mayjran gh lhmayad izrin,yak our issekhser lghellte imidden, yak taknaritre iss tessellem....

ahlan ayt tmazirt nkki dyews n3mmi oubas nga sin ghimjjad , ljama3a ntighirt dowwar afa nkrama; fkighanw lakhbar :) yallah ojjighkn 3la khir timensiwin tis3deyyines :-D

Azul,
Enfin de nouveaux IMJJAD dasn le souss.com. Je suis ravi de vous voir nombreux. Tamazirt a besoin de nous tous. Soyons nombreux et faisons connaissance entre nous.
Thalayt

salam

salut tt le monde oui mon frerer aigle amazigh comme tu l'as si bien dis vive chleuhs et ça faitn plaisir de voir qu il y a une presence des imjads ici sur ce site

akni 3awan rbi

slamn rbbi fllaw encore une fois! nkni imjjad ati nggout okan mach on est éparpillé un peu partt! tssenm okan ddounit... moi jm'appel samir et chui de casa, jprépare le master en mafinancier.. jconné des gens dévoués qui sont d'imjjad encore faut il serrer les coudes pr le bien de notre TAMAZIRT I3zzan: la semaine prochaine jvé allé voir istis ndarnegh tssenm okan ghikkan katgga les vancaces nmad nkni(la terre stérile mé on y trouve comme mm notre bienséance) :) allé les gasrs jvélaisse 1 de ces 4

azul
izd oukan trit tamazirt ghar atzrt tifrkhin? ourthchmt? awa aflaq iaafoiu rbi adriwch. zound kiyn ayghikhssan gh tmazirt.
awa ouraq tdfar loukt yat ournighama abla maykhchn arayawa issila kra lmaakoul massantfaaout tamazirt ...

a cause des raisons qui ns échappent ,on peut guèrre entreprendre un appui pour la relève , pack'il exite encore des gens qui croient ke la réalité n''est qu'un specte tant qu'on est heureux,mé pour moi, j'aimerai dire qu'il faut se voir sur les prunelles de l'autrui, et rester po camoufler vos défauts, packe rien né gagné alors qu'on sé mm po (ou qu'on fé semblant de ne la sentir) d'ou vient la fuite.

[ Edité par Anmghour le 1/8/2004 21:51 ]

salam a ait tighirt et surtout ait Krama!

Manzaknin istfjijm, yak orakn itagh yat.
hayi nki gih yan okrama, zdegh gh holland
samhtiyé awn nih han eljam3ia n krama orsol tsker yat, arka smon lflos bla elfa'ida!!!

j aime faire la connaissance avec ait tmzirt.

Tighirt Krama

Salt rachid manzakin enfin jvois qq1 de Tamazirt moi chui d'Afa jprésume ke vous etes de Boutznirt jconné des gens de la holland labas! bon moi c Samir Ben hmad olyazid chui a Casa , pr tt savoir jté ajouté a ma liste Hotmail!
allé Mbark Rmdan fayddarnegh kollo ndalbirbbi lhna ssa7t dhgayd takka :)
je dois quitté a la revoyure :)

AZUL

moi aussi je rejoins mon ami aigle amazight ,pour lancer cet appel à tout les imjades de ce site qui ont disparu qui ne donnent plus de signe de vie ,

J'en profite pour leurs souhaiter une bonne fête de l'Aid al fitr , ,

Ahlan ayayw :) , yah rakssengh zaina hmad ati tgaygh l famila; yan dirri nid ms3oud gh boutznirt itahél ghasggas (ba7ra douchkigh ghtmazirt) un raport avec toi? en tt cas mon Hotmail c Anmghour@hotmail.com
slam rbbi fllawn Imjjad aflawn i3fou rbbi gho7wach :)

Salut samir c ahmed de mantes la jolie comment tu vas et la famille ca va .moi je suis de amadle le meilleur quartier de tighirt.passe le bonjour a tes parents a kamal et a brahim.a plus.

Alal oubass manzakin c le petit salopard de mantes la jolie.matskart ournak touchkit ss la vacance ss afa. c 'est dommage .lmouhim je te passe le bonjour ainsi qu'a toute ta famille.

Back