Burqa, juttenzak van de losers!

Tafart

Active Member
Staff member
Burqa, jutezak van de losers!

Het is tegenwoordig normaal om extreem religieus te zijn. Dat spreekt sommige jongeren aan, zowel jongens als meisjes. Het geeft ze een vals gevoel van saamhorigheid binnen een gemeenschappelijke identiteit die ze zelf bij elkaar hebben gefantaseerd dankzij Internet en de propaganda van de petrodollar. Het is bovendien een politiek statement van de internationale brigade van religieus fascisten, al weet de draagster van de burqa het vaak niet. Maar het is bovenal geen Marokkaans kledingstuk. Marokkanen kunnen betere kleren ontwerpen, vooral vrouwenkleren. Het woord burqa bestaat niet in de gesproken Marokkaanse talen! Dat wil zeggen dat Marokkanen het niet kennen. Hoe schrijf je trouwens dat woord in het Nederlands? Is dat burqa / boerqa / boerka / bourqa..?

De burqa is overgenomen van Moslim losers uit Verwegistan zoals de aanhangers van de Taliban en ander gespuis die in conflict leven met zichzelf en met de rest van de mensheid. De burqa is een juttenzakkenstuk zonder enige fantasie. Er zit geen smaak nog kraak aan om maar te zwijgen over de praktische ongemakken van dien. Het is een masker die woestheid, boosheid en sociale uitsluiting oproept. De burqa is het symbool van mensen die het leven hier op aarde niet zo waardevol genoeg vinden. Ze verlangen naar de dood om verlost te worden van hun verantwoordelijkheid. Want ze hebben gefaald om een menswaardig bestaan op te bouwen. De dragster van de burqa wil God niet behagen. Want God heeft geen burqa’s aanbevolen. De dragster van de burqa wil vooral iets over zichzelf vertellen. Dat is dit: mensen, wat haat ik jullie zo intens, ik zonder me voortaan af van jullie.

De burqa wordt binnenkort verboden. De meerderheid in Nederland heeft er geen bezwaar tegen. Het bestaat bovendien niet in Marokko hoewel er pogingen worden gedaan, maar zonder succes, om die daar ook te introduceren door de internationale brigade van religieuze fascisten. Denk eraan dat ook een paar Marokkaans heethoofden uit vooral het noorden in Afghanistan in de jaren 80 hebben gevochten waar ze vreemde gewoonten hebben geleerd. Diezelfde heethoofden die hier in Nederland het leven onleefbaar proberen te maken!

Maar sinds de aanslagen in Casablanca van 16 mei 2003, wordt dat soort mensen op straat letterlijk aangevallen. Religieuze fascisten concentreren zich nu op immigranten in het buitenland. Hun favoriete cliëntele bestaat uit meisjes en jongens zonder al te veel intellectueel weerstand. Dit wordt vergemakkelijkt door de latende identiteitscrisis en het gebrek bij Marokkanen aan sociale kritiek: waarom moet ik het dragen? Waar komt het vandaan? Wat is het nut ervan? Wie ben je om deze juttenzak aan mij op te dringen? Wat doe je hier en wie betaalt je om je diensten ongevraagd aan mij aan te bieden? Want de burqa wordt alleen aangepraat aan mensen die geen NEE kunnen of durven te zeggen. Dat wil zeggen mensen die niet zo goed weten wie ze zijn en wat ze met hun leven moeten doen!

Groetjes
 
burka

Die idiotisme heeft niets dat islam te maken, maar is een bedenken-ding als de fanaten in afghaniskan opgedwongen opdrogen vrouwens.
het is echt zonde om deze vrouwens.
 
Back
Top